Sunday, October 4, 2009

aku sendiri tak tau...

aku semakin pelik ngan blog aku ne..penat je edit background..keluar benda lain...adoi..maaf ye kalo korang sakit mata tgk benda2 menyemak tuh...huhu...t la aku edit..skunk nak edit cam malas...huhuhu...
hari ne plak aku sgt bz..da tak larat nak berjalan ke kelas...dah tak larat nak redah hujan..dah tak larat mengadap buku..dah tak larat duk dalam kesejukkan..tapi apa yang aku larat ialah..mengadap pc kat lap komputer ne sambil on9 sementara tunggu hujan reda pastu nak redah hujan ge dkg 4 hantar assignment....hehehehhe..ne jelah yang aku mampu....suppose ada klas pasne..tapi tetiba terasa  malas nak melangkah...adoi...ngantok pulak!

minggu ne aku terasa cam kagum kt diri sendiri...cet..poyo je!
takla....tetiba aku terasa cam happy je buat benda2 yang aku suka....n benda2 yang tak suka...bayangkan dalam masa 1 hari aku ley completekan semua keje terrtunggak aku...walaupun agak stress tapi aku enjoy sebenarnya...

ne lah sikap positif aku yang kejap ada kejap tak ada...dalam satu hari aku ley buat
1. jadi penyambut tetamu kat dewan mas dari pukul 7.00am-12.00pm
2. ke kelas 12.30pm-2.00pm
3. tido 2.00pm-2.30pm
4. makan+sms+solat 2.30pm-3.00pm
5. buat assignment 3.00pm-6.30pm
6. susun jadual sem depan 6.30pm-7.00pm
7. mandi +solat 7.00pm-7.30pm
8. ge kelas ekonomi pengeluaran pertanian 8.00pm-11.00pm
9. study untuk mid sem agriculture law 11.15pm-4.00pm
10. add drop!..dalam tgh study..
11.esoknya exam..alhamdudillah..berbaloi pe yang aku study last minute

complete tak??heheh...walau agak sengal tapi ley je aku buat dalam satu hari...n finally..SEMUA KEJE SETTLE...NGAH READY NAK GE FINAL EXAM JE...

No comments:

Post a Comment