Thursday, October 15, 2009

hari yang terasa untuk MENGAMUK!


hari ne aku terasa lain macam..ntah bangun je tido ade je benda yang aku tak puas hati...humm..
akibatnya aku lewat ke kelas...tak la lewat mana tapi not as usual time aku ge kelas la..mood aku jadi berubah..aku tak ada mood nak cakap..even bep ask me some question..n fazirah try r buat something yang konon ley bagi aku mood..tapi SORRY! aku MEMANG TAK ADA MOOD..huaaaaaaaaaaaaaaaa..
aku ge kelas pun aku tak ada MOOD..hari ne ada quiz..aku lupa bawak notes..nseb bek aku dah baca..hentam dalam keadaan mood tak ada..ntah ape aku goreng pun tak tahu..hari ne gak ada presentation n present pun macam ape ntah...
ge kelas JMP lagi la aku nak MENGAMUK..ley plak buat quiz mengejut....!!dah la tak inform...adoi..masuk bab MRP..lagi la aku pening...
dah abes kelas je aku balik terus...aku skip kelas dr jamal..sorry doc, im always skip ur class..cuz today i dun have any mood..
sebenarnya my mind are not here..im thinking something n someone...
dunno why????????????
balik je bilik..tetiba aku terasa nak marah jugak!kat almari aku..
arghhh..dengan geramnya aku campak semua baju aku keluar dari almari..abes bersepah stau bilik..itu termasuk gak dengan kesepahan baju2 rumate aku..berselerak bilik aku dengan baju  aku sendiri..
aku menangis...
i try to be cool..cepat2 aku ge angkat air semayang n terus solat zohor..minta di ampunkan dosa ku n diberi ketenangan..
lepas solat..aku terus kemaskan balik baju ku..
tak rasa nak marah tapi terasa sangat suka melipat baju dan juga membasuh baju walau hujan dah turun sebenarnya..
aku layan je perasaan aku ketika tuh...rasa kelakar pun ada..yelah..tgh marah2  ne leh pulak baush baju n lipat baju..siap tukar cadar ge..kemas meja la..ntah...aku sangat suka nak buat semua tuh!
sampai lah aku terasa tenang sekarang dan leh mengadap laptop untuk online n blogger..hummmmm

No comments:

Post a Comment