Wednesday, October 7, 2009

journal hari ini

duk bilik..online facebook..edit blog..dengar lagu..
semenjak akhir2 ne, ne lah hobi aku sebenarnya,...sambil duk bersila atas katil, laptopku on, real player dimainkan...n jari jemariku pantas menekan keybaord..menaip ntah ape2..adakalnya aku sangat rajin nak comment orang, nak edit blog..adakalanya aku sangat malas...sejak aku dah retire n dah ada title MISS MANTAN MPP..ha ha ha..aku da merasakan aura boring dalam hidupku..dulu..yelah aku ne kaki jalan..kesana ke mari semua tempat aku nak ge..tapi skunk..kenalah tima hakikat...waaah!leh mati kutu duk bilik je..

mujur bilik aku ley dapat sumber wireless UUMZONE n 11-G..kalo tak, aku punya hobi bertukar menjadi hobi tido!..huuuu...

journal hari ne...ntah...tak tahu...dah bosan...
nak basuh baju..mendung je cuaca..t baju aku mucuk..
nak kemas bilik...bilik aku dah terlebih kemas
nak buat assignment...sekarang jam menunjukkan pukul 1.45 petang waktu malaysia...ha ha ha
nak tido...awal lagi..
sms??..hummm...budak tuh ada kelas..kang tak pasal2 dia membebel kat aku ge

tapi sekarang mood aku ke arah online dulu...dari tadi dalam kelas fikiran aku merewang ke blogger n face book...hahahha..aku tak leh concentrate la...tak tahu nape mod aku cam ne..adoi....

tadi mama call...mama gtau cik am,my uncle nak ge haji 12.11.2009 ne...waaa.time tuh aku dah la ada paper..camne nak balik....sedey rasanya tak dapat jumpa...lagipun uncle aku ne satu2nya uncle yang paling aku sayang...bukan selalu dapat jumpa dia..n bukan selalu dapat usik dia..yelah uncle ne tak ada children n kamilah anak2nya yang notty....hehehhe..i hope cik am selamat menunaikan ibadah haji dengan sempurna...

eh hari dah hujan!alamak baju aku....later edit!

No comments:

Post a Comment