Wednesday, October 7, 2009

music my style grand dinner..

finally, dinner habis!!hahahah...tapi so far it was great dinner even there's a certain performance should not be displayed...overall, i can gred it as A-...
theme memnag stylo...music my style n masing2 datang pun ngan gaya tersendiri..ada yang cam j-lo...majoriti YUNA style..n masing2 cam indie pulak aku tgk..n ada yang sempoi gila...n aku???????????

ha ha ha..sejak petang lagi aku duk pening nak pakai baju ape...;puas dah pikir..nak beli terasa sayang cuz sekali beli je pakai...nak pinjam adoi saiz pulak tak ada...nak sewa..hello im not in kl k...pikir punya pikir sampai lah aku terlelap..bangun je tido aku duk bersila depan almari..biasa la ne habits aku since sem 1 ge...kalo tak taunak pakai baju pe...ne lah yang aku akan buat iaitu betapa depan almari..hahhaha

dalam hati, menyesalnya aku tinggalkan dress aku kat umah..cam nak balik je umah ge amik dress hitam aku...nak pakai kebaya moden adeh kain pulak tak siap..nak pakai baju raya ala.....tak mo..t jamuan raya aku nganga tak tau nak pakai pe...aku termenung lagi

tetiba aku nampak satu baju kaler biru gelap di celah2 dua helai cardigan aku...eh?sejak bila aku ada baju kaler biru tua ne?ho ho ho...rupanya ianya adalah dress aku..dulu beli sebab aku suka...tapi sayang sekali aku pakai tak muat n nampak tummy yang comel...hahhahahah..so sku biarkan jelah ianya dalam almari

aku tarik baju tuh keluar...try pakai...FINALLY!!!!!!!!!!!MUAT!!!!!!!!!!!!!!yes!ok decide pakai baju ne...hahahhahahahahahah..tanpa berlenggang2 lagi terus ge mandi..mujur dress tak yah gosok...sudah je mandi solat asar patu g amik air sembahyang balik n terus make up..wow..make up sendiri pulak tuh...ntah la..aku dah la tak reti bubuh eyes shadow n blusher....cam kelakar je...nseb baik aku tak make up tebal..kang ada yang kata aku akan uat performance opera pulak...huhuhu

so aku ge la dinner....keje aku asyik duk snatch pic je..maklumlah nak glamor..music my style la sangat...aku tak rasa pun cuz baju aku cam agak kasual...n kalo aku ada inner kaler kelabu dah lama aku uat dua kaler..tapi ne cam simple je...pape pun aku suka aku dah ley pakai balik!hheheheheh...

                                                ne la baju aku....tak cantik pun,.biasa je....

ne ngan rumate..hhehehe


sentuhan make up...ca semacam j e aku tgk..huhu

No comments:

Post a Comment