Monday, October 19, 2009

jiwa yang agak kusut



adeh...final dah la nak dekat..lagi 10 hari je..huhuh..study tak lagi..ape pun tak lagi...huhu..terasa malas nak study..tapi semalam mama dah tegur.."nape tak study?".....
even benda tuh simple je ape yang mama cakap tapi mendalam ooo....anak mana yang tak kan terasa...ye mama..ye..nana janji nana study k....starting from now after nana updaye blog ne..hhehehehehhe :P

kusut pikiran aku...huh..ntah la...rasa nak sepak2 je dia!geram tol!tak abes2 tentang statement LELAKI YANG HIPOKRIT..penat la aku jelaskan kat dia..berapa kali nak ulang tentang kenyataan tuh n berapa kali nak bagitahu yang dia tak ada kaitan langsung dengan ape yang aku cakap!..
dia terus mempersendakan aku dengan words HIPOKRIT...terasa doe....

kusut nye!!geram sangat2...last aku cakap kat dia  

" dah..awak ge la balik..bye"...aku terus beredar..lantakla ape yang dia nak bebel ge masa aku blah pergi....
aku terasa sangat2 dengan ape yang dia cakap....hummm...

n kerana sakit hati ngan kekusutan ne..pagi ne aku bangun awal!asyik terfikir je ngan ape yang dia cakap....geram..geram...biarla....haa satu ge..ley plak dia kira waktu aku diam tak msg or ym dia??..ceh....
ooooo..selama ne yang dia berminggu2 tak massage aku..tak topup aku tak pulak aku kira waktunya..time aku wat cam ne ley pulak dia kira waktu..huh!!!!!

waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

No comments:

Post a Comment