Wednesday, October 7, 2009

suatu petang yang agak BORING

aku baru je abis kelas ne...tak tahu nak uat ape..nak tido tak rasa ngantuk..nak ge lepak ngan kawan2 dorang ada kelas pulak...nak ge date...hummm..x pelah...ada sesuatu yang telah berlaku....nak update blog.....mulanya tak mo...tapi dah bosan..merapu la kejap..

semalam hari terakhir aku jejakkan kaki ke bilik MPP..mengambil frame gambarku yang dulunya tergantung indah dalam bilik tuh..kini, bilik tuh dah kosong dan terasa sepi..sayu je hati melangkah keluar dari bilik tuh....dan  malam tadi gak aku jumpa ngan member2 mpp yang lain...terasa lain bila jadi mantan...hehehhehe

seronok bercerita tetiba dorang dok perli aku..adeh..konon r masing2 ngaku nampak aku ngan si dia kat expo berjalan berduaan..adoi..kantoi...tapi aku terasa happy kejap je..n malam tadi gak la kami miss understanding...waaa...sepi seketika tanpa sepatah bicara..berlarutan hingga hari ne...entah..ape kesudahan aku tak  tahu

dan hari ne..lecturer aku agak moody..just for one person satu kelas jadi mangsa..adoi....
balik kelas..nek bas...beratur panjang pulak tuh..aku tak la..heheh...agak bermain ala2 ragbi...menyusur masuk ke dalam perut bas dengan hati yang agak tak suka...tak suka bukan sebab kena berebut..walhal selalu je aku bermain ragbi camne...hahahha..sape tak kenal aku..ngeg ngeh ngeh ...aku tak suka sebab sesuatu...ya...sebab time aku beratur n berebut MR F tuh ada!panas je hati aku tgk muka dia...

ntah la...aku ne nama je maafkan dia tapi aku tak leh tgk muka dia...sekali aku tgk aku terasa cam nak marah...terasa cam nak.......................huh!adoi....susah nyer camne...

agaknya sebab mulut badan binasa...aku memang terasa sampai sekarang dengan ape yang dia kata kat aku....sedey dowh..kalo korang di tempat aku..sure korang terasa terbakar...biarlah...WHAT U GIVE U WILL GET BACK!

malam ne ada dinner..adoi...aku tak tahu nak pakai baju ape..bak kata si dia...gurlz are complicated..even small thing also need to be perfect..ewah2...sedap je dia kata ek...kang pempuan selekeh bising plak...arituh ge expo beli selendang pun dia duk membebel...adoi...lelaki fahamilah jiwa seorang perempuan!
hahahha
ok la...sampai sini...t kalo ader nak mengarut..aku edit..DAAA~

No comments:

Post a Comment