Thursday, October 8, 2009

andai saya tahu


andai saya tahu ape yang saya TAK TAHU
mungkin saya BOLEH TAHU ape yang awak nak saya tahu
Saya tahu awak SENGAJA  tak mahu bagi tahu
sebab awak selindung tetang sesuatu YANG perlu saya tahu
sengaja buat persoalan "ANDAI AWAK TAHU SESUATU"
bila saya tanya awak suka buat-buat TAK TAHU

saya TAK PERNAH sembunyi ape yang saya tahu
pernah saya BAGITAHU dekat awak tentang ape yang saya tahu
kerana saya nak awak TAHU tentang ape yang saya tahu
tapi kenapa awak tak mo BAGITAHU tentang ape yang saya tak tahu?

puas saya TUNGGU untuk awak bagitahu
BERHARI-HARI  memikirkan tentang ape yang awak cuba bagitahu
bila saya merajuk awak suka salahkan saya SEBAB tak mo fikir tentang ape yang awak sudah bagitahu
yelah...yelah salah saya sebab buat-buat tak tahu

andailah awak jujur dengan ape yang awak nak bagitahu
saya dapat rasakan sesuatu yang indah akan berlaku
saya tak mo lagi persoalan "ANDAI AWAK TAHU " lagi
kerana saya nak awak tahu tentang ape yang awak tak tahu
dan mungkin saya boleh tahu tentang ape yang awak nak saya  tahu........

No comments:

Post a Comment