Wednesday, September 30, 2009

gapo diyo nyo???

adoi..
kepak nyawa kamik...
seharian di bilik..haha..mentang-mentang kelas batal aku dengan sesuka hatinya bersenang lenang di bilik...
tapi aku dok pulun wat assignmnet...konon nak study tok kuiz esok tapi pikiran aku tah merewang kemana...
humm..dah la semalam satu hari aku kepenatan..pancit dengan tugas2 terakhir sebelum retire....banyak gak la yang kena settle...
hummmm..ntah la...aku tetiba terasa rindu kat DIA...hummmm..." andai aku tahu sesuatu"..he always mention dat words before we ended the communication...huh!selalu biarkan aku dalam persoalan...ditanya.."suatu  hari nanti.."..di persoalkan kembali...dibalas " mungkin suatu hari nanti"...
ntah papelah mamat ne..straight ti the point jela!


hummm....semalam aku diganggu dengan seorang adik yang aku tak kenal!...sengal nak mati tol mamat tuh..budget aku akan tergila la ngan dia..eewwww...aku dah la tak kenal ko!sesuka hati ko je nak kata aku akan fall in loves!
suka je merepek ntah ape2..aku tak reply msg dia call berkali2...aku tak angkat phone..sound aku baik punya...eeee....serabut aku...last kali aku biarkan jela hp aku tuh bawah bantal..lantak la nak bunyi bape kali..nak msg berpuluh2...kalo mama call aku pun aku still ley call guna no satu lagi...hahahhah...


eh tetiba terasa lapar..waaaaaa...aku semakin "comel"....serba salah tol..nak makan takut "comel" ge...tak makan takut kena serangan gastrik lagi...hummmmmmmm.......

No comments:

Post a Comment