Tuesday, September 15, 2009

selamat hari raya maaf zahir dan batin


kepada semua kawan-kawanku..saya mengucapkan selamat hari raya maaf zahir dan batin...maaf di atas kesilapan yang lalu andai tersalah cakap ke ape ke..sorry ye kawan2...
sebenarnya aku nak mintak maaf kat orang2 yang dulu aku anti...hehehhe...ntahla..tetiba teringat kat korang yang pernah tak suka and aku tak suka ....tapi sampai sekarang aku still kawan ngan dia..huhu..andailah aku dapat jumpa dia ge..huhu
n kepada semua...maaf ek sekali lagi..huhu
hari ne aku balik kl...yahooo...tren pukul 6.7 minit so sekarang kat bilik lagi n sempat ge blogger jap..hhuhu..
boring r tak tahu nak uat pe..nak kemas beg,sangat la malas...kang nak ge sumbat jelah,..hehehehhe
n aku tak sabar nak jumpa someone..heeeeeee...sebelum balik la ne...hehehhe...dia la yang pernah ceriakan aku..huuuuuuu...
k la selamat hari raya maaf zahir dan batin kawan2!

No comments:

Post a Comment