Thursday, August 19, 2010

setahun dah....

hari ne genap setahun saya kenal awak...antara saya dan awak menjalinkan hubungan atas dasar suka sama suka...5 bulan yang lalu, baru awak menerima saya sepenuhnya setelah 7 bulan saya tunggu awak..
saya teringat kisah dulu..saya jual mahal...bukan ape, ketika tuh saya ragui awak n saya minta kita kawan jelah....saat saya kawan ngan awak hati saya sedikit demi sedikit terbuka untuk terima awak dalam hidup saya...tapi saya menyesal kerana menolak dulu sebab hati awak dah tak ada pada saya...
tapi saya tak pernah putus asa..saya menangis bila awak kecewakan saya..saya sedih bila awak tak amik kisah pasal saya sedangkan saya beriya2 amik tahu semuanya...
akhirnya saya biarkan perasaan saya terluka dalam pertanyaan tentang status saya dan awak...awak panggil saya B..awak kata sayang..tapi awak tak kata saya ne couple awak...sedih tau...
saya diam je..pendam semua rasa sakit dalam dada...saya masih kawan ngan awk ketika tuh..perasaan saya hanya Allah sahaja tahu yang saya sangat cintakan awak...
kita selalu date bawah pokok kemboja.situlah tempat awak selalu luahkan rasa ...dan suatu hari, awak tanya kat saya tentang perasaan saya...saya terdiam..saya ingatkan awak takkan tanya....awak mintak hp saya...awak tulis...PALING PENTING AWAK TAK BERTEPUK SEBELAH TANGAN...saya buat2 blur...tapi dalam hati SUKANYA AKU!~
saya masih buat macam biasa...sehingga suatu hari awak ajak saya g tgk wayang..kita g naik bas...dalam wayang awak asyik toleh kat saya je..ishk..malu tau awak pandang macam tuh...kita masih gurau senda macam biasa..tapi saya dapat rasakan lainnya hari ne..masa balik...dalam bas, saya sengaja tanya soalan yang selalu saya tanya kat awak...AWAK SAYANGKAN SAYA SEBAGAI APA...?
sedih saya awak hanya senyum dan paling muka ke arah tingkap...jawapan yang selalu saya dapat adalah reaksi awak macam tuh...
saya duduk menghadap depan...mengelamun sendiri...tiba2 awak bisikkan kat telinga saya...SAYA SAYANGKAN AWAK LEBIH DARI SEORANG KAWAN...saya terkedu.....awak cakap lagi...SAYA TEWAS DALAM PERASAAN SAYA..DAN SAYA AKUI SAYA SUKA KAT AWAK...SAYA NAK AWAK....gembiranya saya bila cinta saya dijawap....
kini dah setahun saya kenal awak tapi baru 5 bulan kita couple...saya sangat bahagia dengan awak..walaupun awka tak sempurna, tapi awak buat saya gembira..saya tahu awak ada kekurangan..buat ape saya nak cita kat semua orang awak siapa..janji saya je dapat rasa awak beri sayang kat saya....
umur kita berbeza..awak dah matang, garang cikit macam seorang abang..sedangkan saya muda 5 tahun dari awak..selalu buat awak marah..sorry..saya kecik lagi.....
saya teringat kisah saya dan awak...jujur, saya tak pernah rasa perasaan macam ne..walau saya dah berkali2 couple,saya tetap nak kata AWAK YANG PERTAMA...susah tau saya nak lupakan awak...
walaupun awak notty sebab dah duk jauh dari saya, saya tahu awak macamne,......

No comments:

Post a Comment