Sunday, August 29, 2010

saya dan dia

ne adalah saya..si gemuk
ne adalah si dia..si speky!

saya dan dia banyak sangat perbezaan..orang kata kalo nak cari pasangan carilah yang perbezaan sebab melengkapi antara satu sama lain..tapi saya suka lelaki yang banyak perbezaan dari saya..sebab apa yang saya suka buat tapi dia tak suka buat..dia akan berleter..heheh..begitu jugak dengan si speky ne...huhuh
si speky ne saya kenal kat UUM ne..dia ne sangat unik tapi sebab keunikan dia la yang saya sanggup tunggu lama..hummm
saya sangat gembira dengan dia..walaupun umur saya dengan dia beza 5 tahun (beza tuuuu)..tapi dia sangat penyayang..saya tahu dia sangat sayangkan saya..walaupun dia tak tunjuk tapi saya dapat rasa..tq sayang
saya kuat merajuk -_-
walau dia pandai pujuk tapi tak semua benda dia leh pujuk..kadang2 dia biarkan saya memujuk diri sendiri sebab saya tahu dia sedang didik saya agar belajar untuk jadi matang..heheh
saya kuat cemburu ^^
ye memang!tapi cemburu bukanlah cemburu tak tentu hala sampai nak serang2..cemburu saya ada hadnya..tapi kadang2 dia sengaja buat saya rasa cemburu..eeee..geram..tapi saya layan je..lama2 dia mengalah (hehhehe..abang kan kena mengalah demi adik..lalala)
saya tahu saya selalu sakitkan hati dia..selalu buat dia rasa rimas dengan perangai saya..maafkan saya sayang..tak sengaja...tapi kadang2 seronok buat macam tuh..hehehe leh r tarik attention..wawawa..ooppps!~
dia sgt busy sekarang..keje tak menentu..sebab tuh say abuat macamtuh..lalalala
saya sgt risaukan dia..dia ne kadang2 careless!saya risaukan keadaan dia...saya pernah nangis bila dia sakit...sebab saya sangat risaukan dia..
saya nak jadi yang terbaik dalam hidup dia..walaupun saya tahu saya tak secantik ex dia..walau saya tahu dia tak berharta lagi..walau saya tahu dia tak mampu beri itu dan ini..tapi saya tetap nak kata dia terbaik buat saya...sebab dia pelengkap hidup saya..
saat saya sedih saya nak dia ada...saat saya gembira saya nak dia ada sama...
walau saya tak secantik mana..saya cuba beri yang terbaik untuk dia...sebab saya hargai dia sgt2...dan paling penting saya nak tgk dia bahagia...dia gembira....
ok la encik speky..saya nak awak tahu saya sgt sayangkan awak walaupun saya tak sempurna......sayang awak..mmuuahh

No comments:

Post a Comment