Tuesday, August 3, 2010

kata-kata untuk hari ne

kat belog ne sesukati hati saya je nak maki hamun orang..m,maaf ye wahai mangsa...kerana saya begitu geram dengan tindakan anda..berani menghukum saya tanpa sebab T_T..
saya tak mo cite g orang yang jadi mangsa saya tapi saya nak cite pasal kwn2 ....saya suka pic kat atas ne...sebab saya labelkan semua tuh dekat kwn2 saya kerana ianya mengambarkan diri mereka....dulu kami rapat...rapat sgt2..tapi sekarang............
saya tak tahu mana silapnya...mungkin saya terlalu aktif dulu sehingga mengabaikan korang..hummm..maafkan diri ku wahai teman...
bukan untuk menyisihkan mereka dari hidup saya...tapi saya benar2 tiada masa...tapi sekarang saya punyai masa yang sgt terluang namun,mereka tetap saya abaikan...sedihnya.....terasa seperti janggal merapatkan diri kembali setelah berjauhan...
teringat kita kumpul ramai2 mcmne...sgt seronok..namun dari sudut hati saya..saya terasa seperti sgt janggal dengan kamu semua..mana pergi diri saya?????????..saya suka tgk kamu semua ketawa..tersenyum..sebab kamu semua sgt cantik...
paling mengharukan saya ialah..wlaaupun saya sisihkan kamu semua, tapi kamu tidak pernah lupakan saya
kamu telah berikan saya sebiji kek yang tertera "notty!sweet 22th,from us"..SAYA MENANGIS TERHARU...kerana kamu tidak pernah melupakan saya....

 ketika saya meniup lilin ne, saya berkata dalam hati, Ya Allah, kekalkan persahabatan kami sampai bila2...s
saya terdiam tak terkata..kerana saya sgt terharu menerima hadiah dari kamu....terima kasih kwn2 ku....7 sem bersama buat diriku cukup akrab dengan kamu walaupun aku menjauhkan diri dulu....
saya tersedar..dalam banyak2 perkara walaupun kita ada commitment dengan yang lain, kawan2 tetap utama..kerana merka adalah kebahagiaan saya..kerana mereka saya ada disini...kwn2, terima kasih untuk segalanya T_T

No comments:

Post a Comment