Monday, August 2, 2010

aku bukan perampas ok!~

kisah lama kembali berulang..kali ne aku cukup tertekan dengan kehadiran benda ne yang menyemak dalam otak aku..past is past ok..boya freind ko tuh dulu ye memang ex aku tapi aku kini dengan dia tak lebih dari seorang kawan!dia dtg padaku masa besdya ku..just wish aku n tetiba ko nak naik hangin apehal???????????konon aku lah perampasnya..konon aku lah penghancur kebahagian korang..boy prend ko tuh yang gila bayang agaknya...masih teringatkan aku..sedangkan aku hepi je kat sini...
sedap bahasa ko tulis kat belog ko yang aku ne penghancur kaum hawa sendiri..aku penghancur kebahagiaan korang berdua..hey bila masa!!!aku ngan ex aku ne dah lama tak contact..
hey pempuan kawal la sikit cemburu mampus ko tuh!jgn r simply tuduh aku nak rampas balik..hilang akal ke...abis bOy prend aku yang sekarang ne lagi aku sayang taw dari ex aku...
ko tuh kaki cemburu nak mampus!muka je lawa...belajar je kat universiti bertaraf antarabangsa..pakai je tudung..manis je pandang bila tgk TAPI HATI KO BUSUK..PENUH DENGAN SARANG PENDENDAM!!!!bawak mengucap..pandai nasihat orang dengan kata2 tapi sendiri mau ingat la.......aku tak cari pasal ngan ko jgn r cari pasal ngan aku..aku tak kenal pun sapa ko tetiba ko tuduh aku bukan2....
insaflah cik adik oi.....boy fren ko tuh dah la sakit...lagi bertamnbah sakit dengan perangai ko....
kalo esok dia tinggalkan ko,..jgn tuduh aku lagi k...sendiri kasi pikir perangai ko macam mana...
aku pun cemburu...tapi cemburu ada hadnya...sekian terima kasih!~

No comments:

Post a Comment