Thursday, August 12, 2010

salam ramadhan

ramadhan kembali datang..syukur padaMU Ya Allah kerana memberi kesempatan kepada diriku untuk menjalani ibadah puasa ini lagi..mungkin ramadhan yang lalu aku telah calarkan keindahannya tapi kali ini..aku cuba memperbaiki dan menambahkan amalan ku...insyaAllah..
ramadhan kali ne terasa lain sgt2..ya mungkin aku sambut puasa terakhir di UUM..dan juga puasa tanpa ada perasaan pada lelaki itu...Ya Allah kuatkanlah jiwaku ini agar tabah menghadapi  dugaan ne...pesan mama,jgn diingatkan lagi tentang salah lelaki itu..ingatlah pada kebaikan yang pernah dia beri..tapi persoalannya PERNAH KE DIA BERI KAMI KEBAHAGIAAN???
entahlah..biarlah semua tuh antara dia dan Allah..dia pun dah bahagia dengan keluarga baru konon-kononnya TERBAIK DAN TERISTIMEWA...hummmm...biarlah...janji yang pasti aku bersama dengan yang aku sgt2 sayang dan juga insan yang aku cintai...
ramadhan kali ne aku cuba bantu mama dengan jual kuih raya..banyak ooooooo...
alhamdudillah rezeki mama murah raya kali ne..tempahan dari kawan2 sgt banyak...syukur padaMU Ya Rab..betul kata mama,kalo kita berniaga jujur,orang suka...orang akan pilih kuih kita walaupun mahal ke tak..janji ada kualiti...hehehe
suka tgk list oder yang berjela2..entah mama mampu buat ke tak..hehehhe..takut gak pikirkan keadaan mama t..mesti tak menang tangan..humm...takpe, semoga Allah berikan mama kekuatan.....insyaAllah

No comments:

Post a Comment