Monday, August 10, 2009

enjoy the performance!

last month im feel so sad...cuz everything happends to me make myself down...papepu hidup ini perlu diteruskan tak kira ape sahaja dugaan yang Allah bagi..jangan mudah putus asa..syukur Allah beri aku kelebihan iaitu sifat tak mudah putus asa dan sabar mengahadapi dugaanNya..setiap hari dalam doaku,aku mohon pada Allah agar aku diberi sifat sabar dalam menempuh ujianNya...aku tahu aku takkan terlepas dari di duga...dan setiap hari aku cube memperbaiki kelemahan aku dan kekurangan aku...apepun aku sangat gembira hari ini dan berpuas hati kerana aku berjaya mengumpulkan kekuatan ku untuk melakukan yang terbaik dalam hidup ini..aku tak mahu mempersia2kan ape yang aku ada semata-mata kerana kegagalan dan kelemahan aku....
mama dan papa,
nana takkan sia2 kan hidup nana dengan benda yang tak berfaedah...nana tahu nana pernah kecewakan mama kerana kegagalan nana untuk melanjutkan pelajaran nana ke bidang yang mama nak sangat nana buat..nana tahu smapai sekarang mama marah...tapi percayalah mama, nana yakin dan boleh untuk bawak bidang nana..nana da nampak hala tuju nana mama...nana aktif di u bukan bermakan nana lupakan pelajaran..aktiviti di u ne banyak bantu nana untuk ada self confidence......

Allah, bagilah aku kekuatan untuk truskan kehidupan ini

No comments:

Post a Comment