Sunday, July 26, 2009

my bufday yang happening!

wah...im getting older now....tapi still muda...baru 21 hehhe.....but i'll never forget this year celebration....even theres nothing special present or nothing special event but im very glad having a special cake from my mom!she made a suprise to me during my tournament kat alamanda!sayang mama....muahks!
tapi di dalam kegembiraan aku celebrate besday pada 26 julai ne...UUM happening!!!!!!!!
students r getting rush back home....x sampai 2 jam..UUM sunyi...x seperti selalu....what happend???
huhu...macam ne ceritanya....disebabkan ada 5 orang student UUM yang positive H1N1...3 orang dah sembuh...so...500 org students UUM disyaki I.L.I.. influenza light illness...ada symptom2...so kuliah ditangguhkan seminggu.....huhuh...so pelagi...biasalah mentaliti studnet uum kalo bab cuti je pe lagi cabut la balik umah......petang besday aku semua orang cam kelam kabut...lari sana n sini....aku n my rumate relax je...tapi aku pun nak balik gak...waaaaa.....rasa kelakar pun ada..tapi maisng2 perlu jaga kesihatan agar tak dijangkiti H1N1..wooo jgn woooo...aku dah terseksa jadi patient kuarantin H1N1 ne.....huu..teringat kisahku pulang dari umrah
skunk pulak aku hilang suara..menjerit gila r time tournament 25hb arituh...wah..sgt best!hehehheh
nampaknya besday aku kali ne membawa kegembiraan buat student uum cuz dapat cuti seminggu,...hahahahhahahahhahahahahhahaha

No comments:

Post a Comment