Thursday, July 23, 2009

ruMATE ku...

sejak menenjak ne..rumate ku telah membzkan diri seperti aku membzkan badan...asyik hilang je...ge meeting la....pastu kena ge btn 5 hari 4 malam...ne tak sampai seminggu kat bilik balik dari btn kena ge klk....hummmm....agaknya padan muka aku...tulah dulu selalu tinggalkan dia kesepian dalam bilik..asyik meeting...meeting..meeting...asyik-asyik projek..projek..projek..cian rumate ku yang telah ku tinggalkan..tapi kini rumate ku pula yang meninggalkan aku..haih...malam ne tido sorang r camne.....n aku dapat merasakan rumate aku jadi sasaran kolej!hahahah...mentang2 r aku mpp...sesukati jerk dorang paksa rumate aku ge sana n sini..huhuhu...x pelah rumate sabar ek..lagi bape bulan jerk...pasne cnfirm r dorang tak cari ija!hahahahha..tapi kalo cari bukan sebab akak la ek..mybe dorang dah cam ija rumate mantan mpp...hahahahahhahaha...
aku tgk rumate aku ne makin slim..wahhahahha..dulu rajin ge bersenam malam2 men badminton konon nak kurus...tapi tak kurus gak..sejak balik btn tuh yang kurus..hehehe pasne daftar btn lagi ek...heheh..leh r kurus..x payah r nak ge bersenam ge..contohilah aku yang bersenam hanya di katil...dalam mimpi..hahaha..sebab tuh comel!!!
kawan2 rumate aku ley tahan r perangai..lawak..mcm kawan2 aku..so kau x de masalah r nak masuk ikot perangai mereka...hehehehhe
anyway..my rumate ok...

1 comment:

  1. owh.my darling i luv u..
    hoho...special edition tuk ija..

    ReplyDelete