Thursday, June 13, 2013

putus di tengah jalan

ok mari kita bincangkan

betahun- tahun bercinta sakan putus jua ditangah jalan..sebab ape ek?
ne aku amik dari hasil perbincangan dengan seorang stalker FB n blog aku..hahha..(sorry ek MR.A)

antara ape yang dia cakapkan memang betul.. so aku listkan dekat sini kenapa bercinta bagai  tapi putus

PERTAMA : KELUARGA
ne betul juga seandainya keluarga tak restui, x perlu diteruskan sebab restu keluarga sangat penting.. lagi2 apabila wali kita serahkan tanggungjawab ke atas pasanagan kita.. apabila sah saja lafaz nikah, segala hal tenang seorang isteri dibawah tanggungjawab suami

KEDUA :KAYU TIGA

ok curang ne memang aku sgt sensitif dan sentap.. aku tak leh pasangan aku  main kayu tiga
bagi aku.. tak yahla mainkan perasaan orang.. bak kata mama KALO NAK CAKAP NAK, KALO TAK NAK  CAKAP TAK NAK..
kita nak cari pasangan bukan nak test pasangan setiakah dia atau popular kah kita ..
bagi aku kalo orang men kayu iga ne tak matang.. hehehe

KETIGA: CONNECTION
 maksud disini , persefahaman kita dengan si dia.. kalo sidia kayu kita kaku.. KOMPEM CAKAP NGAN TEMBOK KAN..
satu lagi  persefahaman kena sama , elakkan penipuan.. awka kalo nak berkawan dengan seseorang bukan nak test tau..atau nak putar belit.. jujurlah siapa kita seadanya meskipun kita makan comot, naik motor je.. gaji tak besar ke..
cinta tuh bukan diukur kedudukan tetapi diukur dari segi  kekuatan link  n connection

for me, i do love him sebab siapa dia seadanya.. meskipun dia penah lukakan hati aku n penah buat aku menangis, aku kuat sebab connection love ngan dia..

dia yang penah aku tolak, yang penah aku  tinggalkan akhirnya aku kalah  dan lemah sebab aku masih ada connection dengan dia..

ok ne saje nak share,.. tq sayang sebab borak kosong sambil aku update blog..hahha
13/6/2013
12.15 am

No comments:

Post a Comment