Tuesday, February 12, 2013

lamanya tak menulis

hurmm..sekian lama menyepikan diri (tangan ke bahu mata ke atas )  akhirnya aku amik keputusan untuk mengarut kat sini.. bukan ape .. bz ngan keje , urusan rumah tangga , baju  yang menimbum, kereta yang manja dan sebagainya. hahahahha

first thing yang terlintas dalam fikiran aku sekarang adalah untuk mulakan satu AZAM ..
azam ne standard la semua orang ado.. sama ada LAKSANAKAN atau TIDAK je..
begitu gak ngan aku.. nak buat ke tak... apepun cuba yang terbaik

actuallay aku berazam nak  saabung balik blogging kat sini.. itupun kalo masih diizinkan Allah S.W.T
cuma aku tak pasti sama ada aku mampu lakukan atau tak..

okeylah  senang cita aku cuba untuk teruskan blogging.. banyak benda yang aku leh cite sikit2 ..
lagipun skunk aku belajar untuk jadi seorang yang matang ..  hahahhaha

okey lets continue blogging .. :)

No comments:

Post a Comment