Wednesday, February 23, 2011

kisah tentang i'm not single

semalam kan..tgk r muvie I'M NOT SINGLE..walaupun dah berkali-kali cite ne dimainkan,TETAP LAYAN!~hehehhe...semalam saya demam jadi mood saya pun demam la...saya ne nak bermanja dgn si speky..tapi speky buat derk je..last2 saya layan cite i'm not single ne sampai abes..saya siapleh hafal tuh dialog2 cite ne..LAYAN!~dan rasa terharu sambil memikirkan tentang dia, saya senaraikan tentang dia dan send msg kat dia..ntahla..dia cam tak respon pape..:'(
jadi biarlah saya tulis kat sini..saya cakap kat dia..
kalau seseorang ingin dekati awak dia perlu tahu:
1. jangan tinggalkan awak saat awak susah dan senang..saya tahu awak tak kuat..
2.selalulah remind awak sebab awak ne agak pelupa
3. jangan desak awak sebab awak tak suka didesak
4. bila awak tido,jgn msg atau call..t awak marah pastu awak takleh tido...cian awak,selalu saya buat camgini
5.kalo ajak awak shopping, mesti awak suka kalo g supermarket sebab awak suka shopping barang rumah..bertuah saya if awak suami saya kan?
6.kalo makan kat kedai,jgn pilih menu-menu yang pelik,t awak tak makaan..kalo awak makan pastu mesti awak ketagih nak lagi..
7. saya tahu awak tak penah marah,prinsip saya jangan buat awak marah tapi saya selalu buat awak marah..maafkan saya
8.awak tak reti cukur jambang..kalo cukur mesti comot...:)
9. awak sgt caring...tapi caring awak sgt mendalam..tak penah tunjuk..saya selalu nangis sebab ingatkan awak tak caring rupanya awak sedang caring
10. awak suka bila dipanggil comel..mesti awak tergelak-gelak...hehhe

No comments:

Post a Comment