Sunday, October 24, 2010

saya dah tak sekuat dulu

saya bukan lagi speerti yang awak kenal..saya tetiba berubah menjadi seorang yang sangat sensitif..saya letih menjaga hati orang!asyik2 saya je yang kena..balik2 saya yang terasa..saya ne seperti tak ada perasaan yang orang lain buat..seperti saya ne ibarat 'kayu'..

kalo hati orang lain awak jaga..kalo oranglain awak caring sangat2..tapi dengan saya yang awak mengadap 24 jam awak lukai..saya hormat awak..malah saya sayangkan awak..ape awak buat saya pejamkan je mata saya ne..tapi bila sampai turn saya awak buat saya dan tak hargai saya..saya terasa tau!

saya sengaja diam..membisu sebab saya dah bosan jaga hati orang!!saya dah lemas...biar lah awak nak terasa ke ape ke..bagi saya saya dah tak kisah!lantak awak la!

teringat saat awak ketakutan..saya kuatkan kudrat ini untuk melindungi awak.... :'(

No comments:

Post a Comment