Monday, March 22, 2010

saya temui awak



saya dah tak kisah apa orang nak kata tentang awak..saya fed up kata-kata tomahan tuh!sebab setiap kata2 dorang tuh buat saya tercabar untuk ketahui siapa awak...
akhirnya saya kenali awak...ye...kenali awak!!
mata awak menceritakan saya tentang kejujuran awak....
dan mereka???hanya kenali awak kerana awak ne LEMAH!TAPI TAK  BAGI SAYA
..selama ne saya ternanti apakah saya mampu miliki yang saya cari n tunggu..
saya bertahan dan terus bertahan...
hint demi hint awak bagi...
mulanya agak rimas...tapi saya terus bertanya dalam kedaan nada gurauan..
AKHIRNYA....
SAYA TEMUI AWAK..saksi saya si KAF8977...
heheheheheh..
awak..
terima kasih kerana menceriakan saya..
saya hanya insan yang lemah dan memiliki kelemahan
dan awak pun ada kelemahan
tapi,....
kelemahan awak adalah kelebihan saya
begitu jugak dengan awak...
seandainya saya mampu merakam kisah hari tuh..INDAHNYA..
TAPI HANYA SEKALI JE SAYA DAPAT RASA....
awak seorang yang KERAS HATI...TAPI JIWA LEMBUT
tapi tak sangka saya mampu lenturkannya........
thanks sayang...... :)

No comments:

Post a Comment