Wednesday, January 20, 2010

mata yang berbicara


dari mata turun ke hati..dari mata timbul nya kecantikan yang sebenar yang tersembunyi di sebalik pandangan wajah yang redup..la la la ..pe la yang aku merepek ne....he he he..
sebenarnya aku nak cakap tentang mata kita sebenarnya berbicara!..TAK PERCAYA??~sure korang pikir aku ne sewel petang2 merepek kata camne....

huhuhu...kalo korang perasan nape orang yang nak menipu slalu larikan matanya dari ditenung n dilihat..sebab dia takut kita dapat detect dia sedang menipu.

hai mata...mata...mata yang memberi makna dalam jiwa n memberi kata keindahan tentang dirinya..
sebenarnya aku suka tgk mata orang....heheh aku ne pelik..tak tahu napa..kalo aku tgk mata orang aku suka buat penilaian sendiri..entah betul ke tak aku pakai taram je...

tapi dalam banyak2 mata aku suka tgk ialah mata lecturer aku..hehhe.cantik!!dah la dia cantik..mata pun tulen gila..memang cun r,....huhuhuh

n aku suka gak tgk mata seseorang tuh....ha ha ha...sebab kat situ la aku leh kenal dia...dia nak tipu pun susah...sebab aku tau gerakkan mata dia yang sedang berbicara dengan aku...huhuhu.....

jadi kepada korang nak tau perangai seseorang tgk r mata dia...mesti korang dapat tahu kejujuran dia...huhu...try ek

No comments:

Post a Comment